instagram

středa 13. dubna 2011

I m a QUATRO woman :D

My first advert in the TV !!!! :)  There are also some prints in newspapers and so on.. Shooting was such a fun, it was so cool and  I met lot of perfect people too! (and it was the easiest way how I ve ever earned money!)

Je zo mňa QUATRO žena. Teda chápem, že keď ide reklama človek skôr prepne, než aby ostal na to čumieť, ale pre mňa sú momentálne reklamné predely najoblúbenejším programom :) ( inak bolo to skvelé, natáčanie trvalo celý deň - od rána od 7 do  pol 12 večer.. nikdy by ma nenapadlo,že natočiť 20 sekúnd reklamy je taká drina! a na druhý deň zase fotenie na printy .. spolu s prípravami 4 dni. No stretla som tam skvelých ľudí, mala kopec srandy a boli to asi najlahšie zarobené prachy v mojom živote :) ) Verte mi, že tá pesnička mi hrala v hlave ešte niekoľko dní. :))



http://www.youtube.com/watch?v=1a5FE577ipg&feature=share
Plus nejaké foto zo shootingu :)





4 komentáře:

  1. Nebudu závidět, nebudu závidět, nebudu závidět... ale jo budu! Ale i tak gratuluju k práci snů.

    OdpovědětVymazat
  2. videlaa :) si tam kraasna kočanda, a taka praca je naj ked ta bavi! ;) super

    OdpovědětVymazat
  3. Dakujem.. :) vela kamosov mi pisalo,ze tu reklamu uz videli..( ja som v Prahe,takze sa tesim az pridem domov a budem nonstop sledovat reklamne brejky:DD ) - ako poznam moju babicku, tá bude velmi hrda, takze celé centrum seniorov má už v "najlepšej slovenskej reklame" jasno:DD:D

    OdpovědětVymazat
  4. Quatro nevyužívam, ale tú reklamu mám rád kvoli Sylvii, veľmi sa mi páči...

    OdpovědětVymazat

you make my day! thanks :)